بررسی اسکرابر یا زمین شوی های صنعتی و خانگی

معرفی و بررسی بهترین دستگاه های نظفاتی

بررسی اسکرابر یا زمین شوی های صنعتی و خانگی

۴۰ بازديد
 

اسکرابر

از جمله این محصولات می توان به دستگاه های اسکرابر خانگی ( زمین شوی ) اشاره نمود. این تجهیزات به صورت خانگی و صنعتی تولید، ارائه و روانه بازارهای جهانی می شوند.

دستگاه اسکرابر سرنشین دار مدل BD 50/70 R در ابتدای سال ۲۰۱۷ در بازارهای اروپا معرفی شد. شرکت کارن تجارت نیز به عنوان اولین نمایندگی کارچر در خاورمیانه این دستگاه اسکرابر سرنشین دار را به کشور وارد کرد. بر روی این زمین شوی سرنشین دار آخرین تکنولوژی و فناوری های کارچر استفاده شده است. این اسکرابر دارای مخازن آب تمیز و کثیف ۷۰ لیتری می باشد.

شرکت KARCHER در راستای ارائه نسل جدید اسکرابر scrubber یا کف شوی صنعتی خود دستگاهی در مدل B 60/10 C را معرفی کرد که می توان این مدل از زمین شوی را انقلابی در تکنولوژی دستگاه های کف شور دانست.
این کف شوی یا دستگاه زمین شوی صنعتی بدون داشتن موتور الکتریکی و صدایی قادر است زمین یا کف را شستشو و نظافت نماید.

اسکرابر دستی

قدم زدن پشت یک اسکرابر دستی می تواند سریعترین راه برای تمیز کردن کفپوش‌های یک تسهیلات صنعتی متوسط باشد. اسکرابر یا کف شوی صنعتی دستگاهی تخصصی است که برای تمیز کردن کف به کار می‌رود. دستگاه از کف سالن عبور می‌کند، بعد از آن تمیز و آماده استفاده است.

با داشتن یک دستگاه کف‌شور، کار نظافت برایتان بسیار ساده خواهد شد، فقط کافی‌ است تنظیمات مورد نظرتان را انتخاب کنید. شما می‌توانید بر اساس نیازتان هر مدلی را که می‌خواهید انتخاب کنید، اما به هرحال تلاش کمتر و مدت زمان کمتری را صرف نظافت خواهید کرد.

 

قیمت اسکرابر

قیمت اسکرابر کارچر (KARCHER) آلمان با توجه به کیفیتشان، بهره گیری از برترین تکنولوژی های نوین و روز دنیا، جایگاه برند و همچنین نحوه ارائه خدمات پس از فروش، از قیمت مناسبی نسبت به محصولات سایر تولید کنندگان در سطح جهانی برخوردار هستند. زیرا کیفیت برتر مواد اولیه ، تکنولوژی بالای به کار رفته در اسکرابر ها ، نظیر سیستم های کنترل مصرف موادشوینده ، تکنولوژی تی ، هد برس و ... قیمت اسکرابر کارچر بالا نمی باشد.همچنین با توجه به قیمت گذاری جهانی محصولات کارچر و لزوم تبعیت تمام نمایندگی های رسمی از قیمت های بین المللی، شرکت کارن تجارت نیز ملزم به ارائه محصولات کارچر بر مبنای قیمت های مصوب کارچر می باشد. قیمت اسکرابر های کارچر نیز از این قاعده مستثنا نیست.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.